Bitcoinsnakk Forum
    • Kategorier
    • Siste
    • Emneord
    • Populære
    • Verden
    • Brukere
    • Grupper
    • Registrer
    • Logg inn

Følge brukere på forumet

Planlagt Festet Låst Flyttet Diskusjon om forumet
    4 Innlegg 2 Innlegg 74 Visninger
    Laster flere innlegg
    • Eldste til nyeste
    • Nyeste til eldste
    • Flest anbefalinger
    Svar
    • Svar som innlegg
    Logg inn for å besvare
    Denne innlegget har blitt slettet.
    • R Frakoblet
      Rabbitoshi
      Sist endret av

Jeg ser selv di første brukerene har 0 følgere og dem følger ingen. Finner heller ikke noen måte å følge andre brukere på. Something missing?
      Profiler kommer opp med følger 0 følgere 0, men hvordan følge?

haakonH 1 svar Siste svar Svar Siter 0
      • haakonH Frakoblet
        haakon @Rabbitoshi
        Sist endret av

@Rabbitoshi Tror ikke det er en viktig funksjon for de fleste. Kanskje på forum med veldig høy aktivitet kan det være nyttig å følge enkeltbrukere slik at man ikke går glipp av noe de poster?

Uansett, man kan følge folk ved å gå til profilen deres og trykke på pluss-tegnet på profilbildet deres. Jeg fulgte deg nettopp, f.eks. Så får jeg testet funksjonen 🙂

R 2 svar Siste svar Svar Siter 0
        • R Frakoblet
          Rabbitoshi @haakon
          Sist endret av

@haakon sa i Følge brukere på forumet:

@Rabbitoshi Tror ikke det er en viktig funksjon for de fleste. Kanskje på forum med veldig høy aktivitet

Uansett, man kan følge folk ved å gå til profilen deres og trykke på pluss-tegnet på profilbildet deres.

Jeg har ikke noe ➕ når jeg går inn på profilen din, bruker iOS, og her har jeg så langt jeg ser ikke noe mulighet til å følge deg.

Men om det er nyttig… du har vel veldig rett i at det ikke er det😃 Men er jo en form for anerkjennelse, og kunne godt tenkt meg å fulgt deg om jeg fikk det til ☺️

1 svar Siste svar Svar Siter 0
          • R Frakoblet
            Rabbitoshi @haakon
            Sist endret av

@haakon sa i Følge brukere på forumet:

Uansett, man kan følge folk ved å gå til profilen deres og trykke på pluss-tegnet på PROFILBILDET deres.

Du hadde helt rett, profilBILDET ja 😅

1 svar Siste svar Svar Siter 1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Registrer Logg inn
            • Første innlegg
              Nyeste innlegg