Følge brukere på forumet
-
Jeg ser selv di første brukerene har 0 følgere og dem følger ingen. Finner heller ikke noen måte å følge andre brukere på. Something missing?
Profiler kommer opp med følger 0 følgere 0, men hvordan følge? -
@Rabbitoshi Tror ikke det er en viktig funksjon for de fleste. Kanskje på forum med veldig høy aktivitet kan det være nyttig å følge enkeltbrukere slik at man ikke går glipp av noe de poster?
Uansett, man kan følge folk ved å gå til profilen deres og trykke på pluss-tegnet på profilbildet deres. Jeg fulgte deg nettopp, f.eks. Så får jeg testet funksjonen

-
@haakon sa i Følge brukere på forumet:
@Rabbitoshi Tror ikke det er en viktig funksjon for de fleste. Kanskje på forum med veldig høy aktivitet
Uansett, man kan følge folk ved å gå til profilen deres og trykke på pluss-tegnet på profilbildet deres.
Jeg har ikke noe
når jeg går inn på profilen din, bruker iOS, og her har jeg så langt jeg ser ikke noe mulighet til å følge deg.Men om det er nyttig… du har vel veldig rett i at det ikke er det
Men er jo en form for anerkjennelse, og kunne godt tenkt meg å fulgt deg om jeg fikk det til
️ -
@haakon sa i Følge brukere på forumet:
Uansett, man kan følge folk ved å gå til profilen deres og trykke på pluss-tegnet på PROFILBILDET deres.
Du hadde helt rett, profilBILDET ja