nostr
-
Er nostr relevant nok til å ha en egen kategori på forumet, eller hører det hjemme her på off-topic? Det er jo ikke 100% on-topic, men med tanke på hvor tett knyttet det er til bitcoin så er det ikke helt off heller..
-
Synes vi gjerne kan ha en slik kategori, der tema er oppsett av nostr, relays, tips og triks og slikt. Det fine med "on-topic" er at vi kan bestemme hva som skal være det i hver kategori
Nostr er jo uansett noe en del bitcoinere er opptatt av. -
@cliffbjanger Jeg føler meg som en skikkelig middelmådig byråkrat, som skal ha alt i rett boks nå; men denne posten hører kanskje egentlig hjemme på diskusjon om forumet? Eller er posten et initiativ til å starte en tråd om Nostr? Nostr som egen kategori/seksjon kan bli å gi et (snevert) tema litt mye plass tenker jeg, måtte kanskje eventuelt vært under "de tilgrensende temaene": Filosofi, Økonomi, Helse og Politikk?
-
@Nikomoto Det plager meg ikke at det havner under tilgrensende temaer, så får aktivitet og engasjement avgjøre om veien går videre derfra!
-
@cliffbjanger Jeg laget en underkategori under "Filosofi, helse, etc": https://forum.bitcoinsnakk.no/category/17/nostr nå. La oss se om den blir brukt eller ikke og så flytter jeg evt trådene et annet sted om det blir for mye med en hel kategori.
-
Flytter denne tråden til Diskusjon om forumet
-
N Nikomoto flyttet dette emnet fra Off-topic på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registrer Logg inn