nostr
-
Er nostr relevant nok til å ha en egen kategori på forumet, eller hører det hjemme her på off-topic? Det er jo ikke 100% on-topic, men med tanke på hvor tett knyttet det er til bitcoin så er det ikke helt off heller..
-
Synes vi gjerne kan ha en slik kategori, der tema er oppsett av nostr, relays, tips og triks og slikt. Det fine med "on-topic" er at vi kan bestemme hva som skal være det i hver kategori
Nostr er jo uansett noe en del bitcoinere er opptatt av. -
@cliffbjanger Jeg føler meg som en skikkelig middelmådig byråkrat, som skal ha alt i rett boks nå; men denne posten hører kanskje egentlig hjemme på diskusjon om forumet? Eller er posten et initiativ til å starte en tråd om Nostr? Nostr som egen kategori/seksjon kan bli å gi et (snevert) tema litt mye plass tenker jeg, måtte kanskje eventuelt vært under "de tilgrensende temaene": Filosofi, Økonomi, Helse og Politikk?
-
@Nikomoto Det plager meg ikke at det havner under tilgrensende temaer, så får aktivitet og engasjement avgjøre om veien går videre derfra!
-
@cliffbjanger Jeg laget en underkategori under "Filosofi, helse, etc": https://forum.bitcoinsnakk.no/category/17/nostr nå. La oss se om den blir brukt eller ikke og så flytter jeg evt trådene et annet sted om det blir for mye med en hel kategori.
-
Flytter denne tråden til Diskusjon om forumet
-
N Nikomoto flyttet dette emnet fra Off-topic