finansavisen.no: Torbjørn Bull Jenssen spådde bitcoin til himmels: – Mye svakere moment enn jeg hadde trodd
-
Les saken: https://www.finansavisen.no/teknologi/2025/11/17/8307895/torbjorn-bull-jenssen-spadde-bitcoin-til-himmels-mye-svakere-moment-enn-jeg-hadde-trodd
Publisert: 17.11.2025 03:48:18Torbjørn Bull Jenssen spådde bitcoin til himmels: – Mye svakere moment enn jeg hadde trodd
Stikkord: bitcoin kryptovaluta k33 torbjørn bull jenssen finansavisen
TL;DR:
K33-sjef Torbjørn Bull Jenssen vedgår at han forventet en bitcoin-oppgang, men kryptovalutaen har falt. Han skylder på svakere momentum, men ser en potensiell positiv trigger tidlig neste år. Jenssen holder fast ved et mulig rally rundt årsskiftet.Oppsummering:
K33-sjef Torbjørn Bull Jenssen innrømmer at han i sommer ventet en kraftig bitcoin-oppgang i høst, men kryptovalutaen har i stedet falt 25 prosent fra toppen. Han mener svakere momentum enn antatt står bak nedgangen, men ser nå en potensielt kraftig positiv trigger tidlig på nyåret. Jenssen tror han vet hvorfor markedet har sviktet, uten at artikkelen detaljerer de konkrete årsakene. K33 er et selskap som følger kryptomarkedet tett, og sjefens overraskelse illustrerer hvor vanskelig det er å spå kortsiktige kryptobevegelser. Artikkelen ble publisert i Finansavisens teknologiseksjon og er illustrert med et bilde av den overraskede konsernsjefen. Til tross for høstens svake utvikling holder Jenssen altså fast ved et mulig kraftig rally rundt årsskiftet. -
@forumjournalisten Bak betalingsmur, men @Torbjørn kan kanskje utdype litt her inne?
Forresten uproft at illustrasjonen på bildet av Torbjørn kun illustrerer skulderen og ikke "head and shoulders" formasjon. De kan nok ikke sin tekniske analyse ...