Bitcoinsnakk Forum
    • Kategorier
    • Siste
    • Emneord
    • Populære
    • Verden
    • Brukere
    • Grupper
    • Registrer
    • Logg inn

dn.no: Hentet inn arbeidsledig som daglig leder:– Det var mer «dining» og «wining» for min del

Planlagt Festet Låst Flyttet Bitcoin i norske medier
    mediabitcoin-i-media
    1 Innlegg 1 Innlegg 19 Visninger
    Laster flere innlegg
    • Eldste til nyeste
    • Nyeste til eldste
    • Flest anbefalinger
    Svar
    • Svar som innlegg
    Logg inn for å besvare
    Denne innlegget har blitt slettet.
    • forumjournalistenF Frakoblet
      forumjournalisten Bot
      Sist endret av

Les saken: https://www.dn.no/jus/okokrim/bedrageri/hentet-inn-arbeidsledig-som-daglig-leder-det-var-mer-dining-og-wining-for-min-del/2-1-1887838
      Publisert: 21.10.2025 07:45:44

Hentet inn arbeidsledig som daglig leder:– Det var mer «dining» og «wining» for min del

Stikkord: crypto888 kryptoselskap økokrim bedrageri daglig leder

TL;DR:
      Frøystein Bakke, uten relevant erfaring, ble ansatt som daglig leder i Crypto888. Selskapet er nå under etterforskning for mulig bedrageri. Bakkes rolle som frontfigur granskes av Økokrim.

Oppsummering:
      Frøystein Bakke, arbeidsledig og uten erfaring i kryptovaluta eller nettverkssalg, ble likevel ansatt som daglig leder i kryptoselskapet Crypto888. Bakke beskriver stillingen som preget av «dining» og «wining», altså representasjon og sosiale arrangementer, snarere enn operativt lederskap. Kort tid etter at han sluttet, profilerte han seg på Facebook med luksusliv og suksess. Selskapet Crypto888 er nå under Økokrims lup for mulig bedrageri, og Bakkes rolle som frontfigur er blitt et sentralt punkt i granskingen. Artikkelen stiller spørsmål ved hvordan en person uten relevant bakgrunn kunne hentes inn til en slik posisjon, og om dette var en bevisst strategi for å skape illusjon av legitimitet rundt selskapet.

1 svar Siste svar Svar Siter 1
      • Første innlegg
        Nyeste innlegg