Den Vesle Boka om Bitcoin - auksjon
-
@Nikomoto Wattoshi byr!
Vi dobler til 200 sats! -
@Wattoshi Boka mi🥲
️ -
PINGLESVAR!!
20 000 SATS og ikke en sats mindre -
Aiiiii
Wattoshi byr 20 100 sats 
-
@IMakeStupidGames du ga deg der ja

-
@Wattoshi @IMakeStupidGames innså kanskje at boken kan kjøpes ny for rundt 17400 Sats, men har da ikke forstått at dette eksemplaret er helt spesielt.
-
For svingene!! Nesten så jeg overbyr meg selv.. @IMakeStupidGames hva sier du nå?
-
@Wattoshi min plan var alltid å by over, jeg har bare vært opptatt med å fordybe meg i kode og jobbe HARDT! SKYLAPPER OG HENDER AV DIAMANTER!! 21 000 SATS FOR SVINGENDE
-
@IMakeStupidGames @Wattoshi knallbra engasjement, både monetært, men også i opphetet diskusjon. Enn så lenge vil jeg si at dere begge holder dere godt innenfor kardemommeloven, så her er det enda litt å gå på ifølge reglementet.
-
- november nærmer seg! Så som seriøs auksjonarius sier jeg herved 21 000 Sats første gang ...
-
Denne boken er spesiell! 25000 sats !! @IMakeStupidGames
-
@Wattoshi Ojojoj, wattoshi tar teten på oppløpsiden! To dager igjen @IMakeStupidGames
-
@Nikomoto slenger inn bud på 27000 sats, med forbehold om at du slenger på en liten hilsen

-
@framtidsrettet klart det!
-
Vant jeg virkelig historiens første auksjon arrangert på bitcoinsnakks forum? Et så unikt eksemplar av -den- boka som orange pilla meg for noen år siden, lånt på biblioteket!
Hvor skal satsene sendes, @Nikomoto? -
@framtidsrettet det kan absolutt se ut som at du har tatt innersvingen på både @Wattoshi og @IMakeStupidGames, ja. Og gratulerer med det! Jeg sender deg en chatmelding med detaljene.
-
gratulerer @framtidsrettet ! 15 nov kom grådig raskt på og man må bare finne seg i at vi ikke hang med i innspurten!
-
@framtidsrettet legger du den ut på auksjon igjen når du er ferdig eller? haha
-
@Wattoshi haha! Vi får se, tiden vil vise!
Kanskje dette blir et vandre-eksemplar? Med signaturer fra alle som har eid den? 
-
@framtidsrettet Mæget god ide!! Boken vil jo da øke i verdi for vær signatur den får ..blir etterhvert veldig status å ha en signatur tidlig i kjeden der