Den Vesle Boka om Bitcoin - auksjon
-
@Nikomoto Wattoshi byr!
Vi dobler til 200 sats! -
@Wattoshi Boka mi🥲
️ -
PINGLESVAR!!
20 000 SATS og ikke en sats mindre -
Aiiiii
Wattoshi byr 20 100 sats 
-
@IMakeStupidGames du ga deg der ja

-
@Wattoshi @IMakeStupidGames innså kanskje at boken kan kjøpes ny for rundt 17400 Sats, men har da ikke forstått at dette eksemplaret er helt spesielt.
-
For svingene!! Nesten så jeg overbyr meg selv.. @IMakeStupidGames hva sier du nå?
-
@Wattoshi min plan var alltid å by over, jeg har bare vært opptatt med å fordybe meg i kode og jobbe HARDT! SKYLAPPER OG HENDER AV DIAMANTER!! 21 000 SATS FOR SVINGENDE
-
@IMakeStupidGames @Wattoshi knallbra engasjement, både monetært, men også i opphetet diskusjon. Enn så lenge vil jeg si at dere begge holder dere godt innenfor kardemommeloven, så her er det enda litt å gå på ifølge reglementet.
-
- november nærmer seg! Så som seriøs auksjonarius sier jeg herved 21 000 Sats første gang ...
-
Denne boken er spesiell! 25000 sats !! @IMakeStupidGames
-
@Wattoshi Ojojoj, wattoshi tar teten på oppløpsiden! To dager igjen @IMakeStupidGames
-
@Nikomoto slenger inn bud på 27000 sats, med forbehold om at du slenger på en liten hilsen

-
@framtidsrettet klart det!
-
Vant jeg virkelig historiens første auksjon arrangert på bitcoinsnakks forum? Et så unikt eksemplar av -den- boka som orange pilla meg for noen år siden, lånt på biblioteket!
Hvor skal satsene sendes, @Nikomoto? -
@framtidsrettet det kan absolutt se ut som at du har tatt innersvingen på både @Wattoshi og @IMakeStupidGames, ja. Og gratulerer med det! Jeg sender deg en chatmelding med detaljene.
-
gratulerer @framtidsrettet ! 15 nov kom grådig raskt på og man må bare finne seg i at vi ikke hang med i innspurten!
-
@framtidsrettet legger du den ut på auksjon igjen når du er ferdig eller? haha
-
@Wattoshi haha! Vi får se, tiden vil vise!
Kanskje dette blir et vandre-eksemplar? Med signaturer fra alle som har eid den? 
-
@framtidsrettet Mæget god ide!! Boken vil jo da øke i verdi for vær signatur den får ..blir etterhvert veldig status å ha en signatur tidlig i kjeden der

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registrer Logg inn